SOAP BAZAR

Sapunuri naturale si produse cosmetice naturale

Un sapun cu personalitate

8 comentarii

Orangina
Am facut o noua sarja de sapun Orangina si de data aceasta s-a incapatanat sa iasa cum a vrut el nu cum am vrut eu. Nu stiu cum dar in timp ce l-am pus la izolat s-a inclinat cutia un pic si mi-a iesit sapunul motat 🙂
Orangina
Voua cum vi se pare, sa-l las cu mot sau fara?

8 gânduri despre „Un sapun cu personalitate

  1. Si mie imi mai ies cu mot din cand in cand, eu zic ca da, cel putin eu asa procedez..

  2. Mie imi place si asa, motat! Numai cat imi amintesc ce bine miroase si mi se face dor de el 🙂

  3. nu-i stirbi personalitatea!!!

  4. Si mie imi place asa motat Iuliana, te pup!

  5. Valeria tu zici sa-l las motat sau ba?

  6. Asa o sa fac Gabriela, nu-i stirbesc personalitatea numai ca o sa-mi fie mai greu cu ambalatul 🙂

  7. Pentru mine ambalajul nu conteaza, e doar un detaliu nesemnificativ, continutul este cel care primeaza! Din pacate nu toata lumea vede lucrurile ca mine! eu le-as putea primi cu aceeasi bucurie si emotie si daca ar fi ambalate in hartie de ziar!tu sa faci ce este mai bine si mai convenabil pentru tine! pupicei!

  8. Multumesc Gabi, te pup si eu 🙂

Lasă un răspuns

