SOAP BAZAR

Sapunuri naturale si produse cosmetice naturale

De la atelier si un sapun fain

12 comentarii

Roibus - sapun natural

Roibus – sapun natural


Am scris in titlu ca va zic cum a fost la atelier si dupa aceea va arat un sapun fain dar o sa fac invers 🙂 Va arat sapunul Roibus cu ceai rosu sud african si dupa va povestesc un pic si despre atelier .
Sapunul cu ceai rosu l-am imbunatatit de aceasta data si i-am adaugat si miere de tei si ulei de sunatoare.
Roibus, sapun natural cu ceai rosu

Roibus, sapun natural cu ceai rosu


De mirosit, miroase a sarbatoare, mar copt cu scortisoara 🙂
Roibus, sapun natural cu ceai rosu

Roibus, sapun natural cu ceai rosu


Acum sa va zic cum a fost la atelier. FOARTE FAIN!!!
Pentru mine a fost prima oara cand am sustinut ceva „public”, nu se pune ora de chimie din clasa a 9-a in care am prezentat nu stiu ce reactie chimica.
Am crezut ca o sa am emotii, ce-i drept am avut dar doar la inceput, dupa aceea s-au dus, am fost o atmosfera foarte deschisa care pe mine m-a umplut de energie si de buna dispozitie. Deci imi place si imi doresc sa repet aceasta experienta.
Sper ca si participantele s-au simtit la fel de bine ca mine si ca au invatat notiunile necesare pentru a-si realiza singure sapunul natural.
Multumesc WAHM Romania pentru organizare si Bacania cu Suflet pentru gazduire!
Atelier de sapunarit

Atelier de sapunarit

12 gânduri despre „De la atelier si un sapun fain

  1. ma asteptam sa te zaresc si eu …dar , probabil esti cea care sta cu spatele…nu conteaza pup ..si bafta in continuare…fain sapunel 🙂

  2. Da eu sunt cea care sta cu spatele, ca nu a avut sotu un unghi mai bun de pozat 🙂

  3. Foarte frumos, as dori sa particip si eu la un asemenea curs……dar cred ca asta nu se va intampla prea curand, din pacate!
    Sapunelul arata tare bine!

  4. Love the natural peach color!

  5. Multumesc Gabriela, daca fac unul si in Tg-Jiu te astept cu drag 🙂

  6. Felicitări, Gabi, şi la cât mai multe ateliere faine!
    Arată apetisant, ca de obicei, săpunul cu ceai roşu, parcă deja simt mirosul de Crăciun 🙂

  7. Multumesc frumos Andra, asa sa fie 🙂

  8. Am trecut să mai mușc o dată din săpunurile tale de poveste! 🙂 Ia uite, cu roibus; efect calmant, provocator de fericire! 🙂

  9. Esti fantastic Catalin 🙂

  10. Nu sunt fantastic; sunt pofticios și-un sincer admirator. 🙂

Lasă un răspuns

