SOAP BAZAR

Sapunuri naturale si produse cosmetice naturale

Ai merge pe strada pictat pe fata?

10 comentarii

cat2
sursa foto
Pe bune ai merge pe strada pictat pe fata? Da sau nu?
Aseara in drum spre casa in tramvai se urca o mamica cu un beietel de vreo 5 ani pictat pe fata si cu doua sageti albastre din balon in mana.
M-am uitat la el si nici urma de ezitare, stanjenire, de rusine nici nu se pune problema, era la fel de natural ca si cum nu ar fi avut nimic pe fata. Noi „adultii” am putea sa mergem pe strada pictati pe fata, singuri nu in grup, si sa ne comportam normal, fara sa ne simtim stanjeniti sau rusinati?
Eu zic ca nu. De ce? Pentru ca noi „adultii” ne-am pierdut ceva ce este specific doar copiilor adica inocenta. Noi trecem totul prin filtrul gandirii, ca doar de aia avem creier, si atunci se strica totul. Totul devine conform conditionarilor sociale si personale.
Asa ca va propun un exercitiu, hai sa mergem pe strada impreuna cu copilul nostru sau cu partenerul pictati pe fata si sa vedem cum ne simtim. Si sa facem astfel de lucruri pane nu ne mai simtim in nici un fel.
Eu chiar mi-am propus sa fac asta, voi va bagati?

10 gânduri despre „Ai merge pe strada pictat pe fata?

  1. Eu si Damian de multe ori mergem pe starda si ne jucam, ne impingem, mergem cu baloane in maini, jucam sotronul cand il gasim desenat pe asfalt, ne dam in lleagan… acum iarna, cand este zapada, ne batem cu bulgari….mie imi place sa ma joc alaturi de copilul meu, mai copilaresc odata!

  2. E un lucru minunat ce faci tu alaturi de copilul tau, bravo 🙂
    In fiecare dintre noi exista un copil numai ca noi din pacate nu il lasam sa se manifeste din cauza mentalitatii si a constrangerii sociale. Viata ar trebui sa fie o copilarie continua in care sa nu ne pierdem inocenta.

  3. Încă nu am copii, dar lucrez la o grădiniță și constat că sunt foarte multe lucruri pe care ei le fac și eu nu le-aș mai face. Gura lumii ne sperie de cele mai multe ori dar cred că libertatea copilăriei e cea mai frumoasă formă de libertate. 🙂 Eu aș ieși pictată pe față! 😀

  4. Singura sper 🙂 Copii si natura sunt cei mai buni profesori ai nostrii.

  5. Draga mea, sa nu ajungi ca Iulia Albu,ar trebui sa-ti cumperi si o gaina!((:

  6. Nu ai inteles ideea, nu as face asta sa fiu excentrica ci ca sa schimb ceva in interiorul meu, dar este un exercitiu excelent si cu gaina 🙂 🙂

  7. Pentru că s-a instalat foarte profund ideea că „a te pune la / a da în mintea copiilor” e ceva greșit, rușinos, excentric etc. Oamenii uită cum s-au născut și refuză să învețe mai mult despre mintea lor, despre potențial, despre resurse. Refuză să afle că minții îi place foarte tare să se joace, indiferent de vârstă. Așa se nasc marile invenții, marile capodopere, gândurile bune…
    Un părinte îi dă voie sau își incurajează copilul să facă așa ceva pentru că el însuși ar face-o… dacă nu i-ar fi jenă, dacă nu ar condiționa propria stare de bine de ceea ce „zice lumea”.
    Frumos articol, Gabi! Foarte frumos!!!

  8. Multumesc, Catalin. Imi cresc aripile 🙂

  9. Ai deja aripi, știi tu. 🙂 Doar scoate-le la vedere și lasă-le să te înalțe. 🙂

Lasă un răspuns

