SOAP BAZAR

Sapunuri naturale si produse cosmetice naturale

Ce poti sa faci cu o portocala?

12 comentarii

portocale

portocale


Pai, in primul rand poti sa o mananci, in al doilea rand poti sa o storci si sa ii bei sucul, si ce altceva mai poti sa faci cu o portocala, cam atat nu?
Dar cu coaja de la portocala ce poti sa faci? Pai poti sa faci dulceata sau poti sa o usuci, sa o macini si sa o pui in sapun asa cum am facut eu dupa ce am prins ideea de la Iuliana 🙂
So, se spala portocala, se desface, se mananca pulpa iar coaja se curata de partea alba si se pune la uscat. Dupa ce se usuca coaja se macina fin si impreuna cu sucul de la alta portocala se pun in sapun.
Un sapun cu suc si coaja de portocala de care sa fiu pe deplin multumita 🙂
Orangina - sapun natural

Orangina – sapun natural


Daca nu fac acum, iarna, sapun cu portocale nu mai fac deloc. Acum este timpul lor si acum trebuie sa ne bucuram de ele in toate felurile posibile 🙂
Si cum marea termita de portocale este sotu a primit si greaua sarcina sa spele portocalele inainte sa le manance, sa le curete coaja de partea alba si sa le puna la uscat. Cu mici proteste la inceput, dupa explicatii si tocmiri si-a atribuit fisa postului si a pus burta mana la treaba 🙂
Asa ca acum cand cumparam portocale zice „ia mai multe ca iti trebuie coaja la sapun”, hhhmmmm, crede ca nu m-am prins ca e o scuza sa aibe el mai multe de halit, dar il las sa creada ca nu stiu 🙂
Orangina

Orangina


Pana acum am facut acest sapun cu pudra de macese si ulei esential de portocale, dar parca ii lipsea ceva. Coaja de portocala data pe razatoare si uscata nu am vrut sa pun in el pentru ca este foarte abraziva, asa ca m-am tot framantat pana am vazut postarea Iulianei si atunci mi s-a aprins becul 🙂

12 gânduri despre „Ce poti sa faci cu o portocala?

  1. Ma bucur ca te-am inspirat, Gabi! Abia astept sa-l testez pe parfumatul cu coaja de portocala macinata 😉

  2. Da, m-ai inspirat, cum am vazut postarea ta mi s-a aprins beculetul 🙂 Era musai sa fac un sapun cu coaja de portocala macinata 🙂

  3. Şi mai poţi să faci ceva: le tai felii, le laşi la uscat şi le transformi în cercei 🙂

  4. Daaaa, uite la asta nu m-am gandit 😉

  5. Hmmmmm , cam multe poti face cu o portocala , dar la sapun zau ca nu m-as fi gandit !! 🙂

  6. Eu cand ma uit la un fruct ma si gandesc cum as putea sa il pun in sapun 🙂

  7. Ce frumusel e! Sa ne spui cum e la spalat 🙂 SUnt curioasa daca acidul citric il face mai bland… sau poate ii poti masura ph-ul

  8. Multumesc, Iulia!
    O sa-i masor si PH-ul sa vedem daca este influientat de acidul citric 🙂

  9. Cre’ că tu tre’ să întrebi clientul de la început, atunci când îți cere un săpun: ce vreți să faceți cu el: să vă spălați sau să-l mâncați? 🙂 Adică, pe mine ar trebui să mă întrebi, să știi. 🙂

  10. Tu esti un pofticios incurabil 🙂

  11. Păi, când le văd așa frumoase, numa’ de-astea cu lapte aș mânca la micul dejun. 😀

Lasă un răspuns

