SOAP BAZAR

Sapunuri naturale si produse cosmetice naturale

Indragostita de cafea!

3 comentarii

Coffee Love - unt de corp

Coffee Love – unt de corp

Sincer imi place cafeaua, imi place in mod special mirosul ei dar si cafeau cu lapte si un pic de scortisoara 🙂 Beau zilnic cafea, mai putin in weekend dar pot sa traiesc si fara ea, nu sunt dependenta, nu intru in sevraj daca nu-i simt macar mirosul. Cafea am folosit sub toate formele in sapun dar parca nu era de ajuns, vroiam sa-i simt mirosul mult mai intens, direct pe piele, asa ca m-am gandit sa fac un unt de corp cu miros de cafea.
Are un miros demential de cafea, special creat pentru impatimitii de cafea, daca va place cafeaua sigur o sa va placa si mirosul ei pe pielea voastra 🙂
Coffe Love - unt de corp

Coffe Love – unt de corp


Contine pretiosul unt de Cafea care miroase delicios a cafea. Untul de cafea are un puternic efect antirid, este antioxidant astfel previne imbatranirea prematura a pielii si este foarte emolient, fiind potrivit pentru pielea uscata.

Cafea, cafea si iar cafea 🙂
Voua cum va place cafeaua?

3 gânduri despre „Indragostita de cafea!

  1. Ce articol delicios! Si eu sunt dependenta:))):x

  2. Multumesc, Lorena! Buna, buna cafeaua si de baut si de intins pe piele 🙂

  3. Eu nu beau cafea, dar cu o bucată de săpun bun, mai că aș încerca. 😀

Lasă un răspuns

