SOAP BAZAR

Sapunuri naturale si produse cosmetice naturale

Sapunul meu preferat :-)

10 comentarii

Galbenele si Catina

Galbenele si Catina


Sapunul meu preferat pe care il zic si in somn daca sunt intrebata este Galbenele si Catina 🙂
De ce? Pentru ca miroase foarte fain, este foarte bulbucos, este cremos, nu usuca pielea, are o culoare delicioasa si mie imi place de mor 🙂
Galbenele si Catina

Galbenele si Catina


Galbenele si Catina

Galbenele si Catina

Zi faina sa aveti 🙂

10 gânduri despre „Sapunul meu preferat :-)

  1. Arata…delicios sincer :)) Mai mai ca as musca din el sa vad ce gust are..dar..e sapun, totusi !

  2. Sapunul cu catina e si unul din preferatele mele. Stampiluta ta arata foarte bine pe el! Sa fie folosit cu placere:)

  3. Ce-aș mai întinde și eu unul pe pâine, la cum arată!… 🙂 Apetisant! 🙂
    Frumos, Gabi, ca de fiecare dată!

  4. Multumesc Catalin, mare pofticios mai esti 🙂

  5. Pfff… nu mă pot abține! 🙂

  6. Arata intr-un mare fel !!
    PS.E si preferatul meu !!! 😉

  7. Da? L-ai si incercat sau doar din poze il indragesti 🙂

Lasă un răspuns

