SOAP BAZAR

Sapunuri naturale si produse cosmetice naturale

Concurs :-)

59 comentarii

M-am intors, si nu oricum, m-am intors cu o surpriza ca sa mai indulcesc cumva lucrurile 🙂
M-am gandit eu aseara cand pozam sapunelele in linie dreapta ca la careu, sa fac un concus, un concurs pe blog, ca n-am mai facut demult 🙂

Concurs sapunuri naturale

Concurs sapunuri naturale

Eu va ofer 5 din cele mai bune sapunuri ale mele iar voi trebuie sa faceti urmatoarele:
– sa dati like paginii de facebook Soap Bazar, daca nu ati facut-o deja;
– sa distribuiti pe facebook acest articol;
– sa-mi lasati un comentariu la aceasta postare in care sa treceti numele sapunurilor din fotografia de concurs;

Pentru inspiratie va puteti uita in magazinul Soap Bazar unde gasiti toate sapunurile din poza 🙂

Concursul se termina Duminica 4 Mai cand o sa anunt si castigatorul.

Ca sa nu va inspirati unii de la altii, o sa public toate comentariile la sfarsitul concursului.

Sa-i dam drumul, zic 🙂

Bafta!

P.S. Coletul se trimite doar in Romania 🙂

59 de gânduri despre „Concurs :-)

  1. ciocolata si cafea, just for men, domnul levantel, portocale dulci, ciocolata neagra sunt grozave, am folosit deja o parte dintre ele

  2. Buna, vreau sa particip la concurs. Sapunurile din poza, cred ca sunt: Ciocolata si cafea, Just for Men, Domnul Levantel, portocale Dulci si Black Chocolate.

    Abia astept sa aflu rezultatele!

  3. De la stanga la dreapta:
    1.Ciocolata si Cafea;
    2.Just for Men;
    3.Levantica;
    4.Portocale Dulci;
    5.Ciocolata Neagra.

  4. ciocolata si cafea, just for men, domnul levantel, portocale dulci, black chocolate

  5. ciocolata si cafea, just for men, domnul levantel, portocale dulci si black chocolate

  6. Ciocolata si Cafea – sapun natural cu cafea, unt de cacao si scortisoara Soap Bazar, Just for Men – sapun natural pentru barbati cu lapte de capra, lavanda si eucalipt Soap Bazar, Domnul Levantel – sapun natural cu lavanda si unt de shea Soap Bazar, Portocale Dulci – sapun natural cu suc si coaja de portocale Soap Bazar, Black Chocolate – sapun natural cu unt de cacao dark Soap Bazar

  7. Ciocolata+Cafea
    Just For Men
    Domnul Levantel
    Portocale Dulci
    Black Chocolate

  8. Sapunurile sunt, de la dreapta spre stanga: Black Chocolate, Portocale Dulci, Domnul Levantel, Just for Men & Ciocolata si Cafea:)

  9. Pingback: Si castigatorul este ………….. | Sapunuri Naturale

Lasă un răspuns

