SOAP BAZAR

Sapunuri naturale si produse cosmetice naturale

Un buchet de ……….. galbenele

2 comentarii

Galbenele

Galbenele

Astazi nu va arat sapun, astazi va arat un buchet superb de galbenele!
Galbenele sunt probabil cel mai eficient tratament natural pentru piele. Eu le folosesc inca de la inceput in sapun dar si in creme, sub forma de macerat, infuzie sau pulbere.

Sapunul Natural Galbenele si Catina a fost si este preferatul meu, are el ceva aparte care il face special 🙂

Galbenele

Galbenele

Maceratul din galbenele de calitate, care pastreaza active principiile plantei se face la rece. Se umple un borcan 3 sferturi cu flori uscate de galbenele, se adauga ulei de masline sau de floarea soarelui presat la rece si se lasa timp de 4-6 saptamani intr-un loc calduros si intunecat. O data la 2-3 zile se misca putin borcanul. La sfarsit o sa obtineti un ulei frumos colorat in portocaliu pe care puteti sa-l folositi la unguente, sapun sau ca ulei de masaj.

Gratareala placuta 🙂

2 gânduri despre „Un buchet de ……….. galbenele

  1. Eu n-am gratarit, am dormit. 🙂

Lasă un răspuns

