SOAP BAZAR

Sapunuri naturale si produse cosmetice naturale

Si castigatorul este …………..

4 comentarii

A venit momentul sa anunt astigatorul concursului si cu ocazia asta poate mai inveselesc nitel ziua macar unuia dintre voi 🙂
Castigatorul ales de random.org este nr. 19 🙂

Adica Gabriela Constantin!
Felicitari draga mea, sa te bucuri de premiu si te rog sa-mi trimiti datele tale la adresa de mail buga.gabriela@yahoo.com.

Iar voua, tuturor celor care ati participat la cuncurs vreau sa va multumesc foarte mult si va ofer o reducere de 10% daca va hotarati sa dati o comanda in magazinul meu. Reducerea este valabila pana la sfarsitul saptamanii viitoare.

4 gânduri despre „Si castigatorul este …………..

  1. Yay! Nu prea am castigat eu la viata mea concursuri. Multumesc mult pentru ocazie si pentru mana castigatoare:) Gabriela

  2. Cu mare drag, sa te bucuri de ele 🙂

  3. felicitari, sa le foloseasca scu mare placere!

  4. Felicitari!

Lasă un răspuns

