SOAP BAZAR

Sapunuri naturale si produse cosmetice naturale

Flori de Flori :-)

8 comentarii

Flori de Mai si Flori de Maci, doua sapunuri frumoase foc pe care le-am facut in weekend si de care sunt tare mandra 🙂
Ambele au iesit foarte bine atat ca aspect cat si ca finete si miros, deosebite ce sa mai 🙂

sapun natural

Flori de Maci


sapun natural

Flori de Mai


Pe Flori de Maci l-am colorat cu carbune medicinal si pigment cosmetic (mica) iar pe Flori de Mai l-am colorat cu spirulina, oxid verde si ulei de catina.
sapun natural

Flori de Maci


sapun natural

Flori de Mai


De parfumat le-am parfumat cu uleiuri esentiale de geraniu, lavanda si Ylang Ylang pe Flori de Maci si cu fenicul si rozmarin pe Flori de Mai iar compozitia am facut-o din ulei de masline, ricin, palmier, floarea soarelui, unt de cacao si unt de shea.
sapun natural

Flori de Maci


sapun natural

Flori de Mai


Voua cum vi se par?

8 gânduri despre „Flori de Flori :-)

  1. superbeeee….ambele …. si mie mi-ar place cu rosuuu 🙂

  2. Multumesc Amalia, incearca si tu cu oxid rosu, este mineral deci colorant natural 🙂

  3. IN IUNIE ..POATE FAC SI EU ….DIVINE ALE TALE !!!…mi-a spus cineva sa nu folosesc un cuvant asa mare ,, DIVIN ,, …..dar cum sa spui altfel la asa frumosenii 🙂 pup

  4. Multumesc mult Amalia, mai divine ca ale tale nu cred ca sunt, tu esti maestra 🙂

  5. ce frumosi sunt macii!

  6. Multumesc, Iulia 🙂

  7. Cat sunt de frumoase !!! Tot zic ca-mi fac timp sa-ti spun asta si uite ca greu apuc !! 😦

  8. Multumesc mult, Magda 🙂

Lasă un răspuns

